Zamieszczone przez karolz
[O1] chip 1.9 TDI północna / środkowa Polska - gdzie?
Zwiń
X
-
[O1] chip 1.9 TDI północna / środkowa Polska - gdzie?
Będę przymierzał się do założenia chipa na 1.9 TDI
- możecie polecić jakiś dobry zakład oferujący takie usługi gdzieś w północnej / środkowej Polsce.
Jestem z Torunia i na Śląsk po chip'a nie pojadę©koda Octavia Elegance | 1.9TDI AHF 120KM / 252Nm | xenon | 312mm vRS brake system | KYB Excel-G
:arrow: zdjęcia
-
-
Zamieszczone przez jaro4444Do Wawy masz 200 km (Rogal, MT), do Gdańska (rob555) jakoś podobnie chyba. Wybór należy do Kolegi
- mógłbyś tylko bardziej 'rozszyfrować' te nazwy/nicki które podałeś?©koda Octavia Elegance | 1.9TDI AHF 120KM / 252Nm | xenon | 312mm vRS brake system | KYB Excel-G
:arrow: zdjęcia
Komentarz
-
-
faj3r,
Rogal:MR-Motors ul. Mineralna 26 - 0-694-046-807 //
MT-MastersTuning:http://www.tdi-tuning.pl/Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
©koda Octavia Elegance | 1.9TDI AHF 120KM / 252Nm | xenon | 312mm vRS brake system | KYB Excel-G
:arrow: zdjęcia
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez faj3rBędę przymierzał się do założenia chipa na 1.9 TDI
- możecie polecić jakiś dobry zakład oferujący takie usługi gdzieś w północnej / środkowej Polsce.
Jestem z Torunia i na Śląsk po chip'a nie pojadęczarne combi L&K silnik AHF, wtryski 230, turbo ARL, pompa 11, hamulce i sprezyny RS, skrzynia 6-bieg, FMIC
185KM i 375Nm by Rogalotti (miło i profesjonalnie, a to rzadko idzie w parze)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SzkitaWitam, ja moge z czystym sumieniem polecic firme z Bydgoszczy "SuperChip"
znalazłem ich stronę, wygląda obiecująco http://www.superchip.pl/skoda.html©koda Octavia Elegance | 1.9TDI AHF 120KM / 252Nm | xenon | 312mm vRS brake system | KYB Excel-G
:arrow: zdjęcia
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez faj3rZamieszczone przez SzkitaWitam, ja moge z czystym sumieniem polecic firme z Bydgoszczy "SuperChip"
znalazłem ich stronę, wygląda obiecująco http://www.superchip.pl/skoda.html
szkoda ze podaja wartosci nierealne bez przerobek mechanicznych 8)
1.9 TDI 100 KM / 240 NM 148 KM / 360 NM
1.9 TDI 110 KM / 235 NM 145 KM / 310 NM
1.9 TDI PD 100 KM / 240 NM 148 KM / 360 NM
albo realne na krotka mete :twisted:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez faj3rZamieszczone przez SzkitaWitam, ja moge z czystym sumieniem polecic firme z Bydgoszczy "SuperChip"
znalazłem ich stronę, wygląda obiecująco http://www.superchip.pl/skoda.html
szkoda ze podaja wartosci nierealne bez przerobek mechanicznych 8)
1.9 TDI 100 KM / 240 NM 148 KM / 360 NM
1.9 TDI 110 KM / 235 NM 145 KM / 310 NM
1.9 TDI PD 100 KM / 240 NM 148 KM / 360 NM
albo realne na krotka mete :twisted:
Masters podaje podobne:
1.9 90 - 118 / 210 - 285
1.9 100 - 140 / 240 - 320
1.9 110 - 148 / 235 - 303
1.9 100 - 130 / 240 - 320©koda Octavia Elegance | 1.9TDI AHF 120KM / 252Nm | xenon | 312mm vRS brake system | KYB Excel-G
:arrow: zdjęcia
Komentarz
-
-
wystarczy poszukac na forum :P
realne i bezpieczne ze 110tki sa 130 - 135 KM, podobnie z 101 na PD, reszta to hardcore i coś co jest proszeniem się o awarie, czasem zdarzaja sie egzemplarze bardziej podatne ktore zblizaja się do obietnic, mam wrazenie ze to na podstawie takich jednostkowych egzemplarzy powstaja takie tabele :lol:
Dla 130 ASZ wszyscy podawali swego czasu 170KM 400Nm a były to wartości do których ciężko się było zbliżyć, większość zamykała się w zakresie 160 - 165KMTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Masters, Rogal to sprawdzone firmy i w 100% godne polecenia. Tego superchipsa nie znam.
Jak zalezy Ci na odległosci to kolo torunia masz Brodnice a w niej firme ktora od kilku lat tam siedzi i z kazdym rokiem podnosi swoje kwalifikacje ze smialo mozesz do nich jechac.
Uzytkownik jest na forum ale nie pamientam nicka - jakos TDI-Tuning czy cos podobnego.
[ Dodano: Sob 16 Sie, 08 20:09 ]
Zamieszczone przez MisiekWAWw reszta to hardcore i coś co jest proszeniem się o awarie, czasem zdarzaja sie egzemplarze bardziej podatne ktore zblizaja się do obietnic, mam wrazenie ze to na podstawie takich jednostkowych egzemplarzy powstaja takie tabele :lol:
Ja nigdy nie operuje konkretna moca a jedynie orientacyjnym przedzialem przyrostu. Posiłkowanie sie tabelka przy wyborze firmy tuningowej to chyba najgorsze co moze byc.
Zazwyczaj w tabelach maja najwiecej firmy z allegro :diabelski_usmiech albo kompletni glupcy co nie wiedza o limitach sprezarek itd...pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Tu masz link http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=17969 do wykresu kolegi sontario który robił program w Brodnicy. Napisz do niego to ci opisze czy wszystko ok.Czarna sztuka - Bixenon skrętny - Czerwona skóra - Pakiet SPORT
Było: 109KM 250Nm. Jest: 147KM 320Nm by TDI-RACING :-)
Biała sztuka - Zamówiona 06.08.2014
Wyprodukowana 07.10.2014
Odbiór 31.10.2014
Komentarz
-
-
Obserwując tego moda z Brodnicy to mi się on nie podoba. Zobaczcie na przebiegi krzywych - po prostu przesuniete w górę bez żadnej korekty przebiegu - wniosek - ciśnienie podniesione i paliwo podlane w całej mapie na małpe tak jak z boxa... Dodatkowo nagle wzrosły opory ruchu po modzie - a je dodaje się do mocy ostatecznej więc dziwna sprawa....
Róbta co chceta Kolego, ja zdania nie zmieniam i polecam ci przejechać te 200 km.Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez faj3rnawet bardzo
szkoda ze podaja wartosci nierealne bez przerobek mechanicznych
1.9 TDI 100 KM / 240 NM 148 KM / 360 NM
1.9 TDI 110 KM / 235 NM 145 KM / 310 NM
1.9 TDI PD 100 KM / 240 NM 148 KM / 360 NM
albo realne na krotka mete
dlaczego wartosci niby sa nierealne???
moja skoda AHF 110KM miala 112KM i 256Nm po modyfikacji 142KM i 320Nm, przelatalem na tym jakies 100000km i teraz mam jeszcze pare zmian i mocniejsze autko i smigam, a wolno nie jezdze. Oczywiscie trzeba wziasc poprawke bo kazde auto jest inne, a co do modelu 1.9TDI 100KM czy moze raczej 105KM np. z nowej octavii 2 to bylem swiadkiem jak na najslabszym programie wyszlo 150KM i 330Nm. Kolega ma fabie 2004 1.9TDI 100KM program zrobil u Mastersa, pomiar serii okolo 115KM po liznieciu (prosba o light) 131KM a propozycja zrobienia ponad 150KM.
Takze co do wartosci realnych to tak naprawde trzeba sprawe traktowac indywidualnieczarne combi L&K silnik AHF, wtryski 230, turbo ARL, pompa 11, hamulce i sprezyny RS, skrzynia 6-bieg, FMIC
185KM i 375Nm by Rogalotti (miło i profesjonalnie, a to rzadko idzie w parze)
Komentarz
-
-
Ja swoja skode modyfikowalem w Sulejowku,nie pamietam nazwy ale wiem ze wspolpracuja z V.A.G i auta jakie robia dla swojej zabawy zdobywaja pierwsze miejsca w polsce.W moim przypadku zmiana programu sterujacego w silniku 1.9 tdi AHF ze 110 km dala okrogle 150 km i 327 Nm.Po za tym przy normalnym traktowaniu padala gazu mozna zapomniej o stacjach paliwa.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bodek66Ja swoja skode modyfikowalem w Sulejowku,nie pamietam nazwy ale wiem ze wspolpracuja z V.A.Gpozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
Komentarz